AI + ISO

Wat is er allemaal mogelijk op het gebied van ISO. Nu met de ruimte die de nieuwe versie ISO9001:2015 geeft organisaties, zijn er ook kansen om op een meer inspirerende wijze met ISO aan de slag te gaan. Kansen zijn een positief aandachtspunt, in plaats van alleen maar de risico's bestuderen. Maar ook het beschrijven van de context van je organisatie en het op het podium zetten van je belanghebbenden biedt mogelijkheden om met Appreciative Inquiry de dialogen in te richten, vanuit het principe Whole-system-in-the-room.
Hoe onderzoek je nou je klant, leverancier en medewerker relaties? Hoe maak je de PDCA rond? Welke bewoordingen inspireren en geven de juiste positieve richting?

Hieronder worden voorbeelden verzameld die in korte workshops worden uitgewerkt.

Waarderende PDCA

Houdt deze pagina in de gaten. Komende weken worden deze gevuld.

 

Contact

Risico's zijn kansen

Houdt deze pagina in de gaten. Komende weken worden deze gevuld.

 

Contact

AI + Klantrelaties

Houdt deze pagina in de gaten. Komende weken worden deze gevuld.

 

 

Contact

In gesprek met belanghebbenden

Houdt deze pagina in de gaten. Komende weken worden deze gevuld.

 

 

Contact